Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský záměr pro založení agentury SPORT and UNIVERSITY
Mertová, Monika ; MBA, Vladimír Turčan, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je podnikatelský záměr agentury, kterou založila majitelka v roce 2005 po úspěšném ukončení bakalářského studia na univerzitě ve Spojených státech, které absolvovala při plném sportovním stipendii. Agentura zastává zprostředkovatelskou činnost a spolupracuje jak se studenty-sportovci, tak s trenéry na amerických univerzitách. Agentura se snaží najít studentům sportovní a akademická stipendia, jakož i kvalitní vzdělání a sportovní příležitosti. Tento podnikatelský záměr může být rozdělen do tří částí; první část se zaměřuje na představení agentury, jejich cílů a mise. Další část udává pohled na agenturu v současnosti (pozice na trhu, zákazníci, charakteristiky a dovednost) jehož součástí jsou detailní strategické analýzy vnějších (STEP, Porter, průzkum trhu) a vnitřních faktorů. Analytickou část uzavírá SWOT analýza. Na závěr je formulován podnikatelský záměr následujících pěti let. Pro expanzi agentury jsou dána doporučení jak v klíčových oblastech, tak jako hodnocení rizik a zakončení.
Podnikatelský záměr pro založení agentury SPORT and UNIVERSITY
Mertová, Monika ; MBA, Vladimír Turčan, (oponent) ; Koráb, Vojtěch (vedoucí práce)
Hlavním tématem této práce je podnikatelský záměr agentury, kterou založila majitelka v roce 2005 po úspěšném ukončení bakalářského studia na univerzitě ve Spojených státech, které absolvovala při plném sportovním stipendii. Agentura zastává zprostředkovatelskou činnost a spolupracuje jak se studenty-sportovci, tak s trenéry na amerických univerzitách. Agentura se snaží najít studentům sportovní a akademická stipendia, jakož i kvalitní vzdělání a sportovní příležitosti. Tento podnikatelský záměr může být rozdělen do tří částí; první část se zaměřuje na představení agentury, jejich cílů a mise. Další část udává pohled na agenturu v současnosti (pozice na trhu, zákazníci, charakteristiky a dovednost) jehož součástí jsou detailní strategické analýzy vnějších (STEP, Porter, průzkum trhu) a vnitřních faktorů. Analytickou část uzavírá SWOT analýza. Na závěr je formulován podnikatelský záměr následujících pěti let. Pro expanzi agentury jsou dána doporučení jak v klíčových oblastech, tak jako hodnocení rizik a zakončení.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.